School kids - Reisverslag uit Dharamsala, India van Mirjam Schouten - WaarBenJij.nu School kids - Reisverslag uit Dharamsala, India van Mirjam Schouten - WaarBenJij.nu

School kids

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

13 Oktober 2017 | India, Dharamsala

Last week I went with Shabnam, my "partner in crime", to a nearby school. I assisted her on the education program of DAR. She did amazingly well!! With this education program DAR is spreading the knowledge about rabies, the work we do at the shelter, how to treat stray dogs, how they can help if they see an injured animal, and so on. The kids also got to pet one of the shelter dogs: Rosie. Who we'd brought with us for the occasion. She behaved so well, and became star of the day ✨

Vorige week ben ik met Shabnam, mijn "partner in crime", naar een lokale school gegaan. Ik assisteerde haar daar bij het educatie programma van DAR. Met dit programma verspreidt DAR haar kennis over rabiës en het werk wat we doen in het asiel. Ook leren we de kinderen hoe om te gaan met straathonden en wat ze kunnen doen als ze een gewond dier zien. Na afloop konden ze een van onze honden aaien; Rosie. Die zich wonderlijk goed gedroeg en daarmee de ster van de dag werd!