Cookies bath - Reisverslag uit Dharamsala, India van Mirjam Schouten - WaarBenJij.nu Cookies bath - Reisverslag uit Dharamsala, India van Mirjam Schouten - WaarBenJij.nu

Cookies bath

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

13 Oktober 2017 | India, Dharamsala

So here a little action movie of me giving Cookie his Ketaconazole (medical shampoo) bath for his skin disease. Cookie misses one of his front legs, but couldn't care less. He runs the place! He is a mixed breed with something of probably Pitbull or Staffordshire terrier. I give him medicines two times a day, bath him with an antibacterial fluid every day, and twice a week this Ketaconazole treatment. He's undertaking everything so bravely. What a sweetheart this is..

Hier een kort actiefilmpje van mij en Cookie. Cookie heeft een huidziekte en krijgt daarom elke week een wasbeurt met Ketaconazole, een medische shampoo. Cookie mist een van zijn voorpoten, maar echt, dat interesseert hem niets. Hij is de baas van het asiel! Hij is een kruiing van iets met Pitbull of Staffordshire terrier, en zo'n knappe vent! Hij krijgt 2 keer per dag medicijnen van me, 1 keer per dag een bad met antibacteriële vloeistof, en 2 keer per week dit Ketaconazole bad. En hij ondergaat alles zo dapper. Wat een lieve schat is dit!