Breathtaking view - Reisverslag uit Mcleodganj, India van Mirjam Schouten - WaarBenJij.nu Breathtaking view - Reisverslag uit Mcleodganj, India van Mirjam Schouten - WaarBenJij.nu

Breathtaking view

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

14 Oktober 2017 | India, Mcleodganj

While arranging a rickshaw (tuktuk) home, I suddenly bumped into this panoramic view. It took my breath away. And although pictures don't grasp the magnitude, I do love this one. The beginning of sunset at the Himalayan foothills and Bhagsu. I am at such a beautiful place..

En terwijl ik een rickshaw (tuktuk) regel richting huis, loop ik ineens tegen dit waanzinnige uitzicht aan. Ik werd er stil van. En ondanks dat foto's de overweldigende schoonheid niet écht kunnen vangen, vind ik dit wel een hele mooie. Het begin van de zonsondergang op de uitlopers van de Himalaya and het dorpje Bhagsu. Wat ben ik toch op een prachtige plek..!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Mcleodganj

Mirjam

Actief sinds 08 Nov. 2012
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 33043

Voorgaande reizen:

25 September 2017 - 25 Oktober 2017

Volunteering at Dharamsala Animal Rescue

31 Januari 2015 - 20 Februari 2015

Zuid India

10 November 2012 - 25 November 2012

Incredible India...!

Landen bezocht: